Handelsbetingelser
Generelle oplysninger
Mastershop ApS
C/O Nashwan shafee
Ellehammersvej 2A
7100 Vejle
CVR nr. 44327171
info@mastershop.dk
Priser
Hos Mastershop ApS er alle priserne i danske kroner og angivet inkl. moms og afgifter. Vi forbeholder os ret til fra dag til dag at ændre i priserne uden forudgående samtykke.
Betaling
Mastershop ApS modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, PayPal, MobilePay, og Anyday. Betalingen vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og incl. moms. Der tages forbehold for prisfejl og udsolgte/udgåede varer.
Med Anyday kan du dele din betaling op i 4. Du betaler 25 % når varen leveres, og det resterende beløb betales af over de følgende 3 måneder. Anyday er gratis for dig, så længe du betaler til tiden. Med Anyday får du en konto, som du kan anvende ved alle webshops, der tilbyder betaling gennem Anyday. Læs vilkår for Anyday her: www.anyday.io/da/terms-conditions/shopper



Reservation af beløb

Betaler du med et internationalt betalingskort, reserveres beløbet med det samme. Pengene reserveres på dit kort eller konto indtil:

1) Vi trækker beløbet, når vi sender varen, eller
2) pengene frigives ifølge aftale med din kortudsteder. 

Du kan læse mere om reglerne for dit specifikke kort hos din kortudsteder. 

Levering

Vi sender til hele Danmark. Fragtpriser fra 69 kr. til 312,80 kr. Varer vil blive leveret på leveringsadressen, der angives ved bestillingen.
Vi leverer ikke til udlandet og ikke til Færøerne og Grønland.
Dine varer sendes med Post Nord, UPS, DHL eller GLS, enten til hjemmelevering eller pakkeshop.
OBS: Hvis der ikke er plads på udleveringsstedet, bliver pakken flyttet til nærmeste udleveringssted, hvilket du får besked om. Opstår der problemer, kontakt da kundeservice.
Der leveres varer alle ugens hverdage. Din vare vil blive leveret 4-8 hverdage efter bestillingen.
For visse varer gælder særlige leveringsvilkår. Betingelserne vil fremgå specifikt forud for køb af disse varer.
Reklamationsret


Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Er reklamationen berettiget kan du Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet/ydelsen.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.  

Ved returnering, reklamationer og benyttelse af fortrydelsesretten sendes til:
Mastershop ApS
Ellehammersvej 2A
7100 Vejle

Der modtages ikke forsendelser pr. efterkrav.
Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fortrydelsesret på varer købt i vores webshop.
Perioden regnes fra den dag;
- Hvor du modtager ordren.
- Får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, bestilt i én ordre, men leveres enkeltvis eller af flere omgange.
- Får det sidste parti, eller sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om aftale af levering af varer der består af flere partier/dele.
- Den første vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om regelmæssig levering af varer over en bestemt periode.
Returneringsomkostninger skal du selv afholde.
Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter modtagelsen af varen og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen. Meddelelsen skal gives pr. mail på info@mastershop.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen du finder nederst i handelsbetingelserne. I meddelelsen skal du gøre tydeligt opmærksom på, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret. Ønsker du at sende varen retur til os, bedes du udfylde den vedlagte Returseddel og sende varen til:
Mastershop ApS
Ellehammersvej 2A
7100 Vejle

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen, uden samtidig at give tydelig meddelelse herom.
Returnering
Du skal sende din ordre retur uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at du har gjort brug af din fortrydelsesret. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med returnering. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket ordentligt ind. Du bedes vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen. Ekspeditionen går hurtigere, hvis du ligeledes udfylder og vedlægger vores Fortrydelsesformular.
Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering og til, vi har modtaget den retur.
Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.
Varens stand ved returnering
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, hvorpå den fungerer. Du kan med andre ord prøve varen, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, det ovenfor beskrevet, betragtes den som brugt. Hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi på modtagelsestidspunktet - af returneringen og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså afprøve varen uden egentlig at tage den i brug.
Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.
Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen
Tilbagebetaling
Fortryder du dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os retur.
I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købs-beløbet.
Ved anvendelse af fortrydelsesretten, refunderes alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (undtaget ekstra omkostninger som følge af dit valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at gøre brug af fortrydelsesretten. Tilbagebetaling gennemføres med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
Vi kan tilbageholde beløbsrefunderingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.
Persondatapolitik
For at du kan indgå aftale med os og handle på vores hjemmeside, har vi brug for følgende oplysninger om dig:

Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mailadresse
Oplysning om hvad du har købt

Vi behandler dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig, og for at kunne behandle henvendelser vedrørende dit køb. Behandlingen sker efter reglerne i vores persondatapolitik for Mastershop ApS. Heri kan du læse mere om, hvordan dine oplysninger behandles, hvornår de slettes, og hvilke rettigheder du har som registreret.
Klagemuligheder – oversigt og links:
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte info@mastershop.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus.
For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen dog have været mindst 720 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.
Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: 

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=DA

Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@mastershop.dk

Standardfortrydelsesformular
(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

Til:
Mastershop ApS
Ellehammersvej 2A
7100 Vejle
info@mastershop.dk.

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:
__________________________________________________________________________________

Bestilt den: _______________________________ Modtaget den: _______________________________

Forbrugerens navn: ______________________________________________________________________

Forbrugerens adresse: ___________________________________________________________________

Forbrugerens underskrift: _________________________________________ Dato: _________________
(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 05-03-2024



Mastershop ApS sender til hele Danmark. Fragtpriser afhængig af produkets strørrelse samt vægt alt dette beregnes ved betalingsprocessen.

Varer vil blive leveret på leveringsadressen, der angives ved bestillingen.
Vi leverer ikke til udlandet og ikke til Færøerne og Grønland.
Dine varer sendes med Post Nord, DHL eller GLS.
OBS: Hvis der ikke er plads på udleveringsstedet bliver pakken flyttet til nærmeste udleveringssted, hvilket du får besked om. Opstår der problemer, kontakt da kundeservice.
Der leveres varer alle ugens hverdage.

Din vare vil blive leveret 4-8 hverdage efter bestillingen.
For visse varer gælder særlige leveringsvilkår. Betingelserne vil fremgå specifikt forud for køb af disse varer.

Hvad koster levering af min ordre?

Udgangspunktet for leveringsprisen er 69 kr., og den vil stige med yderligere varer i kurven.

Leveringsprisen påvirkes af flere faktorer, herunder varens art, antal og størrelse. Bemærk dog, at levering ikke er tilgængelig som standard til ikke-brofaste øer.

Ved kantstenslevering leveres varen på en palle til kantstenen, med en minimumspris på 399 kr. På produktsiden angives det, hvis levering sker på denne måde.

For pallevarer kan leveringstiden forventes at være 1-2 uger fra bestillingsdatoen.

Den endelige leveringspris vil være synlig ved checkout-processen.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet/ydelsen.

Kan jeg selv hente varer hos jer?

Selvafhentning af varer er desværre ikke en mulighed hos os.

Mastershop.dk fungerer som en online webshop, der formidler salget af over 25.000 eksklusive produkter. Disse produkter importeres direkte fra forskellige producenter og er kun tilgængelige online.

Denne driftsform giver os omkostningsbesparelser, som vi deler med vores kunder, og derfor kan vi tilbyde et bredt udvalg af bolig- og haveprodukter til konkurrencedygtige priser.

Mange af vores varer sendes direkte fra fjernlageret hos vores samarbejdspartnere. Af den grund er det desværre ikke muligt at foretage afhentninger på vores adresse i Vejle

Kan jeg vælge en specifik leveringsdato?

At vælge en præcis leveringsdato eller at forhåndsreservere en vare er desværre ikke en mulighed.

Med det formål at sikre vores kunder den bedst mulige brugeroplevelse, bliver størstedelen af bestillingerne hurtigt igangsat.

Dette betyder, at din ordre bliver afsendt så hurtigt som muligt efter oprettelsen. Den gængse leveringstid er 4-8 hverdage, med forbehold for eventuelle uforudsete forsinkelser.

Hvor hurtigt kan i levere min ordre?

Normalt strækker vores leveringstid sig over en periode på 4-8 hverdage.

Hvor mange pakker bliver min ordre leveret i?

Vi arbejder målrettet på at minimere antallet af pakker, når vi sender ordrer ud.

Dette gøres både for at holde fragtomkostningerne på et lavt niveau og for at minimere vores miljøpåvirkning.

Når din ordre er blevet afsendt, vil du modtage information om pakkenumrene. Dette giver dig mulighed for at følge rejsen for din ordre og spore dens fremgang, mens den er på vej til dig.

Levere i til ikke-brofaste øer?

Eftersom en stor del af vores produkter bliver afsendt direkte fra vores underleverandørers lagre i Europa, er vi i øjeblikket underlagt en distributionsaftale, der desværre begrænser vores mulighed for levering til øer uden broforbindelse. Vi arbejder konstant på at udvide og forbedre vores aftaler, i håb om at kunne udvide vores leveringsområde til at inkludere hele Danmark i nær fremtid.

Hvordan kan jeg spore in ordre?

Du vil regelmæssigt modtage opdateringer via e-mails og sms'er, når vi har sendt din ordre afsted. Hvis du ikke har modtaget beskeder fra os, kan det være på grund af mislykkede mail- eller sms-leveringer.

Kan pakken stilles på min adresse?

Hvis ønsket er, at pakken skal efterlades på adressen, kan vores kunder indsende en fuldmagt. Dette er muligt via fragtselskabets websted, da det involverer en individuel aftale mellem fragtselskabet og kunden.

Hvis der ikke er indsendt en fuldmagt, og du ikke er til stede på leveringstidspunktet, bliver pakken som standard dirigeret til en nærliggende pakkeshop.

Normalt vil du modtage en sms eller en besked i din postkasse med detaljer om, hvor du kan afhente pakken.

Kan jeg nå at ændre leveringsadressen på min ordre?

Det kan vise sig vanskeligt at ændre leveringsadressen for din ordre, hvis den allerede er blevet pakket og er klar til afsendelse eller på vej.

Såfremt du allerede har modtaget en e-mail fra os med ordrestatus "Behandles" eller "Afsendt", er din ordre i processen med at blive sendt til dig, og ændringer kan ikke foretages.

Hvis du har modtaget et pakkenummer, er det ofte den hurtigste løsning at kontakte fragtfirmaet direkte og anmode om en adresseændring.

Kan i sende til pakkeshop, så jeg selv kan afhente min ordre?

Du har mulighed for at vælge en pakkeshop som leveringssted i stedet for hjemmelevering. Denne valgmulighed kan foretages under den sidste fase af ordrebestillingen.

Jeg var hjemme, men pakken er leveret til pakkeshop.

Vi beklager, hvis fragtfirmaet har angivet levering ved din adresse, selvom det ikke er sket i virkeligheden. Vær opmærksom på, at fragtfirmaet fungerer som en ekstern tjeneste, der håndterer pakkeleverancer på vores vegne. Vi har ingen indflydelse på leveringsprocessen.

Desværre er der begrænset, vi kan gøre, når en pakke først er blevet anbragt i en pakkeshop til afhentning. Desuden er det ikke muligt for os at tilbagekalde en leveret pakke.

Du kan overveje at kontakte fragtfirmaet direkte for at forstå årsagen til situationen og høre, om der er mulighed for at få pakken genleveret til din adresse.

Tilbyder i indbæring og montering?

Da vores produkter bliver leveret gennem eksterne fragtfirmaer eller via pallelevering, kan vi desværre ikke tilbyde service som indbæring, opbæring eller produktmontering.

Hvor er resten af min ordre?

Da vores varer afsendes fra diverse samarbejdspartnere i Europa, er der mulighed for, at din ordre bliver leveret i separate forsendelser.

Disse forsendelser kan du følge ved hjælp af de pakkenumre, du modtager.

Hvis der opstår spørgsmål eller tvivl om ovenstående, er du velkommen til at kontakte os.

Hvor stammer mine varer fra?

Vores produktudvalg er udelukkende baseret på varer fra Spanien.

Nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og modtag tilbud.